Ahad, 22 Disember 2013

Saya minat korea !




Saya minat korea...Bagaimana pula dengan anda?Saya suka drama korea....

Saya  pernah menonton beberapa buah drama korea,diantaranya termasuklah;

*Secret Garden~(Gil Rae Im & Kim Joo Won)



*His Beautiful~(Hwang Tae Kyung & Go Mi Nyu)



*Playful kiss~(Baek Seung Jo & Oh Ha Ni) 



*Cinderella's Stepsister~(Eun jo & Hyo-seon)




*Oh My Lady~(Sang Min Woo & Gae Hwa)



*My Girlfriend is Gumiho~(Cha Dae Woong & Gu Mi Ho)



*Nice Guy~(Maru & Eun Gi)



Dan banyak lagi...yang terbaru ni tajuknya The Heirs,**gambar atas tu**tapi 

saya tak tengok....Sedih sikit...Siapa pernah menonton drama terbaru ni?Best 

tak?...Saya mula tertanya-tanya...macam best je,macam seronok je,...hahaha

 Sebelum saya terlupa,selain drama korea,saya pun layan program 

realiti,terutamanya running man.Siapa minat running man kat sini?




Itu sahaja untuk kamu semua...Harap Enjoy! 

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh~

Tiada ulasan: