Jumaat, 12 Februari 2016

Sayang kau



Assalamulaikum semua.

Hari ni aku nak cerita pasal sayang.Bukan sayang cinta tu.Tapi kisah orang yang sayang kita.Entah kenapa tiba-tiba ada idea nak tulis pasal sayang bagai ni.Wekh :P

Haha.Okey aku ni nak tulis tentang manusia yang ada hati dan perasaan termasuklah rasa kasih sayang. Nak tahu orang tu sayang kita ke idak?

Macam ni,

1.Orang yang sentiasa ada bilamana kau susah.

Kau tersedak macam nak mati takde sapa nak tolong tapi dia ada nak tolong kau. T-T (ishk ishk)

2.Orang yang selalu beri nasihat bila kau tak perlukan nasihat.

Kome buat apa-apa mesti ada orang bagi nasihat.Itu takleh,ini boleh.[ Bila dah takde sapa nak nasihatkan kau ,kau mesti rasa kehilangan.]Sesungguhnya nasihat ini menjadikan kita manusia bukan hantu.Hehe.

3.Orang yang selalu mendoakan kebaikan untuk kita.

Doa ni hadiah istimewa.Minta langsung dekat Dia. [Antara banyak-banyak ahli keluarga/kawan tapi dia doakan kau bukan orang lain.]

Jadi :

Hargailah orang yang ada dekat dengan kita.Sayang mereka walau mereka dah takde(3).Sayang semua orang tanpa kompromi.



Okey setakat ini dulu entry kali ini.Patik ingin mengundur diri.Hikhikhik

Bye,assalamualaikum <3




Tiada ulasan: