Rabu, 9 Disember 2015

Kartun biasa-biasa


Assalamualaikum

Terik sungguh petang ini.Huda sebenarnya minat melukis.Huda takde seni tapi saja-saja melukis untuk isi masa lapang.Walaupun tak berapa cantik tapi cukup untuk diri Huda.

Sebenarnya bila lukis-lukis ni dapat tenangkan fikiran.Cukuplah sekadar untuk menghabiskan dakwat pensil.Hehe.

Huda ada buat bookmark lukis kartun Huda yang biasa-biasa tu.Boleh tahan la.Rasa nak jual kat blog.Tapi ada ke yang nak beli.Hehe.

Okey,

kartun ni mata dia pelik sikit



Kaki kartun ni Huda tak reti lukis


Cantik tak?Hehe


Okey,itu je yang Huda reti lukis.

Jumpa lagi di lain entry.

Bye2.Assalamualaikum.

P/s : kartun tak cantik jangan marah na.

2 ulasan:

Nabila Syifa berkata...

ahaha..rajin melukis ya? minat jd kartunis ke

Farahain ZFA berkata...

hai , ain datang singgah sini dan follow awak .
salam perkenalan :)