Rabu, 2 Julai 2014

Dah Habis

Assalamualaikum

Hari ni saya nak cakap sikit pasal cerita korea yang satu ni.Baru habis tengok malam tadi.

Best sangat.Saya dah buat entry untuk cerita tu.Boleh tengok di side bar.Tajuknya,Sly

and Single Again.Lakonan yang mantap membuatkan cerita itu penuh dengan perasaan.

Kalau part sedih memang nak menangis.

Kalau gembira pun tetap menangis tak tahan gelak..ahahaah

Lagu yang paling saya minat dalam drama ni >> Mirror Mirror-J-Min

Hari ni hari jadi saya(2/7/1997)
Ada lah jugak yang ucapkan Happy Birthday kat saya,antaranya:

Athiqah 
Kartiga
Rengeswari
Anne
Shamala
Amyra
Nadirah

>Thanks a lot guys for remind my birthday.

I wish myself to become more hardworking to  any work I do in life.
Hope myself to become a nice person.
Sorry for my broken English!

Assalamualaikum.


Tiada ulasan: