Rabu, 25 Februari 2015

About me


Helowss.
Assalamualaikum.

Tentang saya?okeyh..

Let's we start now.

Nama Penuh : Nur Farah Huda

Nama Panggilan : Huda , adik'aa , kembar , Pa'a

Tarikh Lahir : 2/7/1997

Hobi : Baca novel ,tengok cerita korea , lukis kartun entah apa-apa.

Tempat tinggal : Bagan Datoh,Perak

Harapan : Semoga Huda dapat jadi anak yg soleh dan solehan dan sentiasa berazam utk mencapai sesuatu.

Kata-kata semangat : Always think positive to success in your life.

Okeyh,that's all about me.It so weird.But,it's that me Huda..okeyh.Terasa blurr di situ.Orite,salam perkenalan.

Pendek kata , sentiasa doakan yg terbaik utk kesejahteraan Huda di dunia dan diakhirat.

Last but not least,thanls for keeping your eyes to read my profile until the last word.Aja aja fighting.Bye.

May Allah ease our work.

Assalamualaikum.

4 ulasan:

zarul farhana berkata...

saya ada kwn kt bagan datoh jugak

Farah Huda berkata...

Hehe.. Siapa nama kwn awak tu? Nama dia siapa?

Farahana Ramlan berkata...

Hai Farah :) dulu hobi saya pun baca novel jugak. skrg ni dh busy, novel pun ntah kemana. hehe^^ btw, selamat berkenalan~

Farah Huda berkata...

Hai.Assalamualaikum.Oh ye ke?Haha...realitinya,memang ramai yg kuburkan minat baca novel atas sebab sibuk.Kadang2 bila Huda sibuk ,novel pun dah tak baca.Hahaha