Khamis, 5 Mac 2015

Keputusan SPM Huda 2014


Assalamualaikum...

Hari berganti hari,kelmarin aku sudah mengambil keputusan SPM.Percaya atau tak aku pun tak berapa sure kenapa aku dapat result macam tu.

Nak kata teruk,not bad!

Nak kata cemerlang, memang tak arr.

Tapi aku kena bersyukur.

Sehari sebelum ambil keputusan aku conteng-conteng buku nota.Aku saja tulis setiap kesalahan aku sepanjang aku duduki peperiksaan.

Contoh dia macam ni,

BM-Aku tak nak komen apa-apa,aku ikut je cikgu cakap apa

BI-Aku buat kisah nelayan,jumpa permata la,apa sir ajar semua aku ikut.

Agama-Bab tajwid dan tukar jawi ke rumi yg aku confirm,yang lain tak yah cakap la.

EA-Banyak gambar kambing,buat gulai kang baru tahu..hehehe

PA-Serius aku blurr..tapi aku jawap semampu boleh...chaiyok!

Sej-Aku ikut jer apa cikgu Mat Kata.

SNS-Aku tak jawap soalan 10 der...soalan pilihan antara 11 dan 12 aku jawab dua-dua.Pehal lu Huda..

Matematik-Nangka,roket apatah ...aku jawab jer.

Addmath-Gempak habis,tiada punca aku salah buat.Bahagian Pengamiran boleh jwb pulak..adoii!

bla bla bla...

Macam tu la komen aku yang aku dah coret kat buku nota cabuk aku.

Aku geram betul,ada pulak insan menganiaya aku.Dia pergi baca buku tu.Malu aku..

3 Mac 2015

10.30 pagi

Aku still kat rumah.Abah belum balik kebun..so pukul 12 baru aku pergi sekolah.

Sampai je aku duduk barisan paling belakang.

jeng jeng jeng.Aku takde A..kahkahkahkah

ceh..saspen jer.keputusan aku okeyh jer.Aku bukan tak nak bagi tahu.Nanti aku over,so aku malaskan jari aku menaip keputusan aku.Aku tak bagi tau jgn marah ye!Aku minta maaf bebanyak.Kalau nak tahu pergi tanya kengkawan aku..hahaha.

Apa-apa pun aku ucapkan tahniah kepada pihak-pihak yang banyak membantu aku dan kemku.

p/s : Tak dapat A jangan risau,sedih,frust.kita still ada peluang utk sambung belajar.Tapi,always do your very best to get the best.Chaiyok!

Okeyh itu je lah yg aku nak kongsikan.

Bye..daa.Jumpa lagi.






7 ulasan:

Sya berkata...

walau apapun results huda, tahniah! result dah lepas dan kita tak boleh nk buat apa2 dah kecuali semakan semula. tapi takut nak semak semula ahaha tkut kena turun gred

Rahsia Hati Huda berkata...

Terima kasih miss xyz.Kalau semak semula,kalau markah kita teruk markah tu ikut markah lama.Kalau lebih baik baru dia tukar.Tahniah juga sebab dapat keputusan yg cemerlang.

Sya berkata...

@farah huda,
SERIUS KE? wahh ahaha...

Rahsia Hati Huda berkata...

Yup.Serius.recheck memang mcm tu.

Izzati Amira berkata...

apa2 keputusan pun. alhamdulillah okayy (:

EAT,MAKE,READ berkata...

tahniah!!!

Rahsia Hati Huda berkata...

Terima kasih eatmakeread