Rabu, 11 Mac 2015

3 Hari bersama Atikah


Helowss,

Okeyh,aku tak tahu macam mana nak cerita.Well,aku dah dua bulan lebih duduk rumah mak cik.Best sangat.Banyak pengalaman yang aku dapat.Antaranya,main bowling,tengok wayang,jalan-jalan kat Lumut,dan macam-macam lain.

Suatu ketika dulu,kami semua tinggal bersama.Tapi,seorang demi seorang meninggalkan rumah.Yang datang akan pergi yang pergi tak datang-datang..kahkahkah.Melalut sekejap.

Memang ada makna sebalik ayat tu.Maksud dia sepupu aku yang umur 29 tak selalu duduk rumah.Jadi bila dia tak de,driver pun tak de.So, akan ada manusia baru yang jadi driver kitaorang.Best sangat bila tukar-tkar driver.First dulu,Kak Nani,Abang Daud,Kak Ila,Kak Rin.Dan yang paling terbaru,Atikah(kawan Jia).

Atikah,entah le nama sebenarnya apa.Q ke K aku bedal aje..kikiki.Baru jumpa 3 hari kot.Luar dalam dia pun aku tak tahu lagi.Atikah ni umurnya sebaya aku.Sweet 18..hahahah..

Semalam kitaorang jalan-jalan pergi LUMUT.

Pastu kitaorang pun snap-snap gambo.Adalah kameraman tak bertauliah mana yg suka sangat nak tangkap gambar aku.

Okeyh,kita tengok gambar-gambarnya...

Gambar aku dengan zura



dari kiri,Tika,Jia,Zura



We are swett 18 teen ^^


Tunggu order



Okeeyhh..itu je aku nak cerita.

Assalamualaikum.





2 ulasan:

Sally Samsaiman berkata...

3 hari yang bermakna kan :)

Farah Huda berkata...

Betul tu kak Sally.