Isnin, 23 Mac 2015

First time jadi gagak hitam

Assalamualaikum.

Hai semua,macam pelik aje tajuk entry aku kali ni.Gagak ofcourse la hitam.Yang jadi tanda tanya aku bukanlah bertukar jadi burung.Aku just pakai jubah hitam sampai pak cik aku cakap ada dua anak gagak hitam.Yang lagi seekor tu aku tak nak cerita.kikiki.

Then,masa datang kerja pak cik sebelah kiri cakap arab.Saja nak mengusik
Aku senyum aje la.

'Ya habibi ya maulana'

Seterusnya aku ambil peluang waktu pagi untuk bergambar.Bergambar dengan Kak Anis yg super cute*tapi aku lagi cute.kikiki


Dari kiri Zura,aku dan Kak Anis


Piss sikit^^



Muka aku nampak tua.hahaha


Actually,mak cik pakcik aku pergi menunaikan umrah baru-baru ini.Jadi nak dipendekkan cerita semalam diorng sampai rumah.2 minggu kot diorang takde.Rindu mencengkam jiwa..

Pastu,ada la kudap-kudap yg dibawa dari sana.Macam biasa ,kurma dan air zam zam.Selebihnya,kekacang , coklat dan dll.Untuk pengetahuan,coklat Arab diperbuat dari susu unta.Coklatnya tak terlalu manis,dan pastinya baik utk kesihatan.

Macam dah lari tajuk jer.Penat kome membaca ye!Okeyh,memang aku first time  pakai jubah hitam.Mak cik aku yg bagi.

Last,mak cik bagi dompet comel*macam aku...jeng..jeng...jeng




Okeyh,kisah anak gagak hitam sudah tamat
Thanks sebab sudi baca celoteh aku yg agak mengarut ini.

P/s : Doakan Huda berjaya ke ipg
Jgn lupa join GA simple Huda.Tamat 1/4/15.


Yeahh..good bye babehh

Assalamualaikum.

1 ulasan: